Serviciul confirmare de primire
Este un serviciu postal intern care consta in predarea de catre Furnizor, in atentia expeditorului, a dovezii privind predarea efectiva a trimiterii postale inregistrate in atentia destinatarului, confirmata in scris de catre destinatar.
• Poate fi solicitat de catre expeditor, prin completarea rubricii aferente documentului de transport.
• Livrarea este conditionata de completarea si semnarea de catre destinatar a confirmarii de primire.
• Termenul de returnare (fizica) a confirmarii de primire este de maximum 5 (cinci) zile de la livrare.
• Confirmarea de primire trebuie sa contina urmatoarele informatii:
– numele/prenumele destinatarului
– calitatea (destinatar sau imputernicit)
– semnatura persoanei fizice sau juridice
– data
• Copia confirmarii de primire se pastreaza in arhiva Furnizorului timp de maximum 9 (noua) luni de la livrare.
• Serviciul poate fi corelat si cu urmatoarele optiuni:
– Serviciul de trimitere cu valoare declarata
– Serviciul contra ramburs
– Serviciul de schimbare a destinatiei
• Serviciul poate beneficia (suplimentar) de urmatoarele servicii cu valoare adaugata: kilometri aditionali, returul documentelor, colet la schimb, deschiderea coletului la livrare, livrare sambata.