1. Politica de confidentialitate
Societatea noastra, Agil Curier SRL cu sediul în Mun. Bucuresti, Strada Islaz nr.2, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/9417/2020, avand cod unic de inregistrare 1846815, atribut fiscal RO s-a angajat să respecte viața privată a utilizatorilor site-ului proprietatea noastră, agilcurier.ro.
Politica de protecție a persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe Regulamentul general privind protejarea datelor (GDPR), intrat în vigoare de la 25 mai 2018 si care creează reguli consecvente privind protejarea datelor cu caracter personal în Uniunea Europeană, precum si pe legislatia nationala aplicabila.
Această politică generală se aplică pe site-ul web pe care va aflati, agilcurier.ro. administrat de S.C. Playmore SRL.
Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucram:
– Cand folositi formularul de contact de pe site-ul nostru si daca sunteti de acord cu abonarea la newsletter, ne transmiteti adresa de email, numele si prenumele dumneavoastra;
– Cand plasati o comanda, ne furnizati datele dumneavoastra cu caracter personal constand in numele, prenumele, adresa de livrare, numar de telefon, semnatura;
– Cand sunteti destinatarul unei livari prelucram datele primate de la expeditor sau datele furnizate de dumneavoastra constand in: numele, prenumele, adresa de livrare, numar telefon, adresa de email si semnatura.
Astfel de informații se prelucrează în conformitate cu prevederile regulamentului menționat mai sus și dorim sa va informam despre cum sunt ele utilizate, astfel:
- informațiile sunt divulgate terților doar în cazul în care acest lucru este absolut necesar pentru îndeplinirea scopului (scopurilor) identificat(e) mai sus și doar destinatarilor menționați, furnizori de servicii sau parteneri. Detalii despre furnizorii sau partenerii nostri puteti gasi accesand acest link. Agil Curier SRL nu va divulga datele dvs. cu caracter personal pentru a fi utilizate în scopuri de marketing de către terți operatori sau transfer extern in afara UE. De asemenea, pentru imbunatatirea experientei dumneavoastra in utilizarea site-ului, se folosesc date tehnice provenind din surse de genul motoarelor de cautare, indexare sau social media.
- datele colectate sunt gazduite la nivel fizic pe un server de web situat pe teritoriul UE, sub administrarea Leaseweb Germany care indeplineste cele mai inalte standard de securitate acceptate la nivelul industriei.
- informațiile colectate sunt stocate pana la finalizarea scopului pentru care au fost colectate dar nu mai mult de 24 de luni de la ultima activitate.
- în vederea exercitării drepturilor dumneavoastră, respectiv: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergereadatelor (dreptul de a fi uitat), dreptul de a vă retrage consimțământul inițial, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul al restrciționarea prelucrării sau dreptul de a depune o plangere în calitate de subiect al prelucrării datelor, vă rugăm să accesați acest link sau să ne scrieți fie prin e-mail la adresa datepersonale@fildasgrup.ro, fie prin poștă la următoarea adresă poștală mun.București, șos.Chitilei nr.60, corp 1-C30, etaj 1, birou 7, sector 1, cod poștal 012393. Pentru a afla mai multe despre drepturile dumneavoastră vă rugăm să accesați acest link.
- în mod implicit, site-ul agilcurier.ro utilizează diferite tipuri de cookie-uri funcționale pentru a îmbunătăți experiența dumneavoastră în utilizarea acestui site. Aveți opțiunea de a respinge sau accepta folosirea lor. Pentru mai multe informații despre politica noastră de cookie sau despre cooki-urile utilizate si modalitățile de activare/dezactivare, vă rugăm să accesați acest link.
- prelucrarea mesajelor prin e-mail sau prin intermediul formularului de contact se face doar în scopul desfășurării corespondenței cu dvs. Dacă echipa care răspunde de gestionarea mesajelor primite nu vă poate răspunde la întrebare, aceasta va trimite e-mailul dumneavoastră altui serviciu internalizat sau externalizat. Veți fi informat prin e-mail care este acest serviciu și de faptul că cererea dumneavoatră va fi preluată de acel serviciu. Dacă aveți întrebări în legătură cu prelucrarea corespondenței dumneavoastră și a datelor cu caracter personal, le puteți include în mesajul pe care ni-l adresați.
- în vederea furnizării de servicii electronice la distanță vă rugăm să consultați și condițiile noastre de utilizare ale acestor servicii accesand acest link.
- noi folosim de asemenea canalele de social media pentru a prezenta munca, serviciile si produsele noastre. Utilizarea canalului specific de social media este evidențiată pe acest site cu butoane spcifice fiecărui canal. De exemplu, puteți urmări prezentările pe care le încărcăm pe pagina noastră de YouTube sau să urmăriți linkurile de pe site-ul nostru sau asociate pe Facebook. Fiecare canal social media are propria politică privind modul în care procesează datele dvs. personale când accesați site-urile lor. De exemplu, dacă alegeți să vizionați unul dintre videoclipurile noastre pe YouTube, vi se va solicita consimțământul explicit pentru a accepta cookie-urile YouTube; dacă vă uitați la activitățile noastre pe Facebook vi se va cere consimțământul explicit de a accepta cookie-urile Facebook; același lucru este valabil și pentru alte servicii. Dacă aveți nelămuriri sau întrebări legate de utilizarea datelor dvs. Personale de către acele site-uri asociate canalelor media menționate mai sus, trebuie să citiți cu atenție politicile de confidențialitate înainte de a le utiliza.
Continuarea accesului dumneavoastra la conținutul site-ului agilcurier.ro constituie un accept al politicii noastre de confidențialitate. Pentru orice sugestii sau reclamații cu privire la conținutul politicii de confidențialitate vă rugăm sa ne contacți la adresa de e-mail datepersonale@fildasgrup.ro.
Dacă doriți să primiți și prin e-mail această politică de confidențialitate vă rugam sa accesati acest link
2. Termeni si conditii
CONDITII GENERALE PRIVIND FURNIZAREA SERVICIILOR POSTALE
1. Datele Furnizorului
AGIL CURIER SRL (denumita in continuare “Furnizor”), persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Str.Islaz nr. 2, etaj.1, Sector 1, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/9417/2020, CUI RO1846815, tel: +40741 882 888, cont bancar nr. RO83BTRLRONCRT0555997701, deschis la Banca Transilvania, reprezentata legal prin Administrator/Director General – D-nul Voicu Silivestru-Raul, persoana de contact D-na Popescu Alexandra Ioana, tel. persoana de contact +0749 099 677, adresa de email alexandra.popescu@agilcurier.ro, in calitate de Furnizor de Servicii Postale, aduce la cunostinta Beneficiarilor urmatoarele “Conditii Generale privind Furnizarea Serviciilor Postale”.
2. Servicii postale. Comanda. Documentul de transport
2.1. Furnizorul ofera Beneficiarilor sai, persoane fizice si persoane juridice, servicii postale avand ca obiect trimiteri postale interne, incluse in sfera serviciului universal, precum si servicii neincluse in sfera serviciului universal.
2.2. Furnizorul ofera si presteaza servicii postale exclusiv in Municipiul Bucuresti si Judetul Ilfov. Astfel, furnizorul poate prelua si livra trimiteri postale doar pe raza Municipiului Bucuresti si a Judetului Ilfov.
2.3. In baza comenzii online efectuate de catre Beneficiar pe pagina de internet a Furnizorului (www.agilcurier.ro) ori prin contactarea directa a Furnizorului la numarul de telefon +40741 882 888, Furnizorul se obliga a se prezenta a doua zi, exclusiv de luni si pana vineri in intervalul orar 8.00–16.00 sau in ziua si intervalul orar indicat de catre Beneficiar, in cazul in care acesta din urma solicita expres prezentarea in vederea ridicarii trimiterii postale la o data si ora prestabilite, la adresa indicata de Beneficiar (Expeditor/Integrator) si va prelua de la acesta trimiterile postale care urmeaza a fi livrate in conformitate cu serviciul ales de catre Beneficiar (Expeditor/Integrator), conform Ofertei Comerciale a Furnizorului pusa la dispozitia Utilizatorilor, in limba romana, la fiecare punct de acces deservit se personal si pe pagina sa de internet.
2.4. Furnizorul va prelua trimiterile postale de la Beneficiar (Expeditor/Integrator) in baza documentului de transport (awb/Nota de Transport).
2.5. Expeditorul raspunde de datele pe care acesta le pune la dispozitia Furnizorului in vederea completarii documentului de transport.
3. Ambalarea si etichetarea trimiterilor postale
3.1. Furnizorul va accepta si va prelua doar trimiterile postale prezentate de catre Expeditor, care vor fi ambalate corespunzator bunului care face obiectul trimiterii postale. Trimiterile postale vor avea un invelis exterior opac, care nu trebuie sa permita vizualizarea continutului (de ex., se vor utiliza cutii din carton, lemn, plastic, metal, lemn).
3.2. Toate trimiterile postale care vor contine bunuri fragile sau care necesita o manipulare speciala vor trebui ambalate de catre Expeditor/Integrator in mod corespunzator, prin utilizarea – ca si umplutura – de polistiren antisoc, de talas, folie cu bule sau a oricarui alt material care are rolul de a atenua socul mecanic. De asemenea, aceste trimiteri vor trebui sa aiba aplicata inscriptia „Fragil”.
3.3. Furnizorul nu este responsabil pentru eventualele alterari ale trimiterii postale prin mijloace sau din cauze electromagnetice (de ex., demagnetizarea trimiterii postale, scanarea cu raze x in cadrul procedurilor de securitate, proceduri vamale, etc).
3.4. Furnizorul are obligatia de a recunoaste si de a respecta inscriptiile si etichetele aplicate de Expeditor/Integrator (de ex., cele inscriptionate cu eticheta “Fragil”) si, de asemenea, are obligatia de a acorda o atentie speciala in transportul, manipularea si depozitarea trimiterilor postale in cauza.
3.5. Furnizorul pune la dispozitia Beneficiarului (Expeditor/Integrator) informatii detaliate, recomandari si instructiuni cu privire la ambalarea trimiterilor postale si site-ul/link-ul www.agilcurier.ro.
4. Trimiterile postale refuzate la colectare
4.1. Sunt excluse de la colectare, sortare, transport si livrare:
– trimiterile postale constand in bunuri al caror transport este interzis prin dispozitii legale, fie chiar si pe o portiune de parcurs (de ex., dar fara a se limita la aceasta enumerare: substante explozive, toxice, inflamabile, psihotrope, droguri, arme sau parti ale acestora, munitii, produse perisabile, tigari/ tutun, etc);
– trimiteri postale al caror ambalaj prezinta inscriptii care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, precum si trimiteri postale constand in bunuri care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, daca se depun neambalate sau in ambalaj transparent;
– trimiteri postale care prezinta etichete sau inscriptii vechi neindepartate.
4.2. Expeditorul//Integratorul va raspunde pentru daunele care pot fi pricinuite Furnizorului ca urmare a introducerii in reteaua postala a trimiterii postale depuse inchise care contine bunuri (produse, materiale sau valori) interzise de lege.
4.3. Furnizorul nu este raspunzator de continutul trimiterilor postale depuse inchise.
5. Depunerea trimiterilor postale
5.1. Numarul (minim/maxim) de trimiteri postale care pot fi preluate de catre Furnizor (printr-o singura comanda):
– minim 1 (una) trimitere postala
– maxim – un numar nelimitat de trimiteri postale, fara sa existe o restrictie in acest sens.
5.2. Furnizorul va informa Beneficiarul in termen de 24 (douazecisipatru) de ore, prin orice mijloc de comunicare (telefonic, in scris sau pe mail), despre eventualele adrese incomplete si/sau gresite care au fost inscrise pe trimiterea postala, pe documentul de transport sau pe ambalajul acesteia.
In cazul in care datele inscrise de expeditor pe documentul de transport sau pe ambalajul trimiterii postale sunt incorect completate sau sunt incomplete, fiind imposibila sau dificila identificarea Destinatarului sau persoanei autorizate sa primeasca trimiterea postala, Furnizorul isi declina responsabilitate pentru orice fel de intarzieri de livrare. Sarcina probei revine Furnizorului.
5.3. Cu excepţia serviciului Express si a serviciului Livrare speciala (când livrarea se face conform solicitarii expeditorului, la data si ora stabilite de catre acesta), în prestarea serviciului comandat, Furnizorul va efectua 2 (doua) incercari gratuite de livrare a trimiterii postale, care vor fi efectuate in zile (lucratoare) consecutive, in cazul in care destinatarul expedierii nu are alte instructiuni exprese cu privire la efectuarea celei de-a doua livrari la o alta data (sarcina probei cu privire la aceste instructiuni revine furnizorului).
5.4. In cazul in care – la momentul livrarii trimiterii postale – destinatarul constata eventuale neconformitati ale trimiterii postale (ambalaj rupt/deformat, distrugeri sau deteriorari partiale/totale ale trimiterii postale, zgarieturi ale trimiterii postale, etc), Destinatarul va putea inscrie (in cadrul observatiilor) sau poate solicita Furnizorului sa mentioneze neconformitatile pe documentul de transport sau in cadrul unui proces verbal incheiat in acest sens.
Absenta mentiunilor din documentul de transport aferente neconformitatilor constatate sau neincheierea unui proces-verbal in care neconformitatile pot fi mentionate de parti nu va aduce nicio atingere dreptului Utilizatorului de a transmite Furnizorului si de introduce o reclamatie in termenul legal si, respectiv, solutionarii favorabile a acesteia de catre Furnizor.
Furnizorul va instiinta in scris Expeditorul asupra acestor aspecte in termen maxim de 24 (douazecisipatru) de ore de la constatarea in scris a neconformitatilor.
5.5. Documentele in original cuprinzand semnaturile de primire ale Destinatarului sau ale persoanei autorizate sa primeasca trimiterea postala se vor pastra de catre Furnizor o perioada de 9 (noua) luni calculate de la colectarea trimiterii postale.
5.6. Furnizorul va preda Destinatarului/persoanei autorizate sa primeasca trimiterea postala numai in masura in care acesta va semna pentru primirea trimiterii postale pe documentul pus la dispozitie de care Furnizor (Nota de Transport, borderou de livrare), exceptie facand trimiterile postale care fac obiectul serviciului Confirmare de primire, in cazul in care sunt aplicabile prevederile legale in materie.
5.7. Cu exceptia serviciului Express si a serviciului livrare speciala, in cazul in care Furnizorul se afla in imposibilitatea de a preda Destinatarului trimiterea postala (de ex. in situatia in care Destinatarul lipseste de la adresa de destinatie), dupa cea de-a doua incercare de livrare, Furnizorul va aviza Destinatarul si va pastra trimiterea postala la un punct de contact, in vederea predarii catre acesta.
Termenul de pastrare al trimiterii aflate in imposibilitate de livrare este de 5 (cinci) zile calendaristice calculate de la data avizarii Destinatarului. Aceasta perioada nu implica tarife suplimentare.
In aviz (care poate fi un inscris ori un sms) vor fi indicate, in mod obligatoriu: data avizarii Destinatarului, perioada de pastrare a trimiterii postale la dispozitia Destinatarului, precum si denumirea, adresa si programul de lucru cu publicul al punctului de contact de la care poate fi ridicata trimiterea postala.
5.8. Furnizorul nu livreaza trimiteri postale la cutia postala.
5.9. Furnizorul are obligatia de a pastra confidentialitatea datelor si informatiilor referitoare la Beneficiar.
5.10. Furnizarea serviciilor postale oferite de catre Furnizor este guvernata de legislatia in vigoare.
6. Tarifarea. Limitele valorilor serviciilor postale
6.1. In activitatea sa, de prestare a serviciilor postale, Furnizorul are dreptul de a practica atat tarife standard, precum si tarife negociate, stabilite prin contractele incheiate cu Beneficiarii sai in baza unor oferte individuale negociate. De asemenea, Furnizorul are dreptul de a stabili in mod liber tarifele corespunzatoare serviciilor oferite Utilizatorilor, inclusiv reducerile pe care le aplica, precum si cele raportate la volum, gradul de prelucrare a trimiterilor postale, etc.
6.2. Plata aferenta tarifului serviciului postal, respectiv colectarea si achitarea sumelor de bani in cazul serviciului contra ramburs se realizeaza in moneda nationala, “leu” (ron).
6.3. In cazul trimiterilor postale care fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata sau al unui serviciului Contra ramburs, valorile maxime admise de catre Furnizor cu privire la valoarea declarata a sunei trimiteri postale, respectiv ale unui ramburs, sunt urmatoarele:
– 5.000,00 ron (pentru serviciul Contra ramburs, avand ca destinatari persoane juridice)
– 10.000,00 ron (pentru serviciul Contra ramburs, avand ca destinatari persoane fizice).
– 40.000,00 ron (pentru trimiterile postale cu valoare declarata).
6.4. Tariful serviciului comandat de Beneficiar se percepe/se plateste in ron, la greutatea taxabila a trimiterilor postale respective, la cea mai mare dintre valoarea calculata dintre greutatea fizica (gravimetrica) si greutatea volumetrica.
Greutatea taxabila maxima admisa a unei trimiteri postale este de 31,5 kg.
Dimensiunile maxime admise ale unei trimiteri postale sunt urmatoarele:
– lungime: 60 cm
– latime: 50 cm
– inaltime: 30 cm
Greutatea volumetrica a unei trimiteri postale se calculeaza dupa formula: lungime x latime x inaltime (masurate in centimetri) /6000.
Unitatatea minima de taxare este de 1 kg (rotunjirea greutatii se realizeaza prin majorare, atunci cand greutatea depaseste 0.1 grame).
6.5. Plata tarifului serviciului postal se poate efectua anticipat prestarii serviciului postal (de catre Expeditor sau Destinatar) sau la momentul livrarii trimiterii postale (de catre Destinatarul acesteia), in numerar sau prin mijloace bancare (transfer bancar, plata card, etc).
In cazul contractelor incheiate intre parti, suplimentar Ofertei comerciale (in baza unor oferte comerciale individuale), plata facturii aferente serviciului postal comandat si efectuat se realizeaza in termen de maxim 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data primirii facturii de catre Beneficiar, plata putandu-se realiza in numerar sau prin mijloace bancare (transfer bancar, CEC, BO, plata prin POS/card).
7. Timpii de livrare a serviciilor postale
7.1. In cazul serviciului Express, timpii de livrare garantati nu vor depasi 12 (douasprezece) ore calculate de la depunerea trimiterii postale.
In situatia in care – din motive care-i sunt imputabile – Furnizorul depaseste acest termen de livrare, acesta va restitui Utilizatorului tariful incasat, aferent serviciului intarziat sau va acorda gratuit Utilizatorului o alta trimitere, in conformitate cu solicitarea Beneficiarului.
7.2. In cazul celorlalte servicii postale, timpii de livrare nu vor depasi 2 (doua) zile lucratoare calculate de la colectarea/preluarea trimiterii postale de la Expeditor/Integrator.
8. Dovada preluarii si livrarii trimiterii postale
8.1. Expeditorul poate solicita Furnizorului dovada privind depunerea/preluarea sau livrarea trimiterii postale care face obiectul serviciului de trimitere cu valoare declarata, respectiv a serviciului de trimitere recomandata intr-un temen de 9 (noua) luni calendaristice calculat de la data colectarii respectivei trimiteri postale.
Dovada va fi comunicata Expeditorului in termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la formularea solicitarii, printr-o modalitate agreata cu expeditorul (de ex., prin e-mail), fara a implica plata vreunor tarife suplimentare.
8.2. In cazul serviciului Contra ramburs, termenul de returnare a contravalorii trimiterilor postale catre Expeditor, respectiv a sumelor colectate de Furnizor de la Destinatar este de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la livrare.
8.3. In cazul serviciului Confirmare de primire, termenul de returnare la Expeditor a dovezii privind predarea/livrarea trimiterii postale catre Destinatar, confirmata in scris de catre acesta este de maxim 5 (cinci) zile lucratoare calculate de la livrare.
8.4. In situatia in care Furnizorul omite sa returneze Expeditorului confirmarea de primire, trimiterea postala este considerata ca fiind pierduta, sens in care Furnizorul va acorda despagubire conform prevederilor legale aplicabile si mentionate la Art.11.1, insa prevederile Art.11.6. de mai jos raman aplicabile.
9. Returnarea trimiterilor postale. Pastrarea trimiterilor postale care nu fost predate Destinatarilor ori returnate Expeditorilor/Integratorilor
9.1. Furnizorul are obligatia sa returneze trimiterile postale care nu au putut fi livrate Destinatarilor, in oricare dintre urmatoare cauze:
a) adresa Destinatarului nu exista sau la adresa indicata nu exista nicio constructie sau un recipient la care trimiterea postala sa poata fi predata ori un serviciu disponibil destinat primirii trimiterii postale;
b) Destinatarul sau persoana autorizata sa primeasca trimiterea postala nu a fost gasit(-a) la adresa indicata, dupa expirarea, atunci cand este cazul, a termenului de pastrare in vederea predarii;
c) Destinatarul sau persoana autorizata sa primeasca trimiterea postala a refuzat, dupa caz, primirea trimiterii postale sau confirmarea in scris a primirii trimiterii postale in cazul serviciului confirmare de primire ori achitarea contravalorii bunului care face obiectul serviciului Contra ramburs.
In oricare din situatiile prevazute mai sus, returnarea trimiterii postale se va realiza la adresa indicata de Expeditor sau la punctul de acces/contact al Furnizorului, in functie de solicitarea Expeditorului, pe cheltuiala acestuia, in conformitate cu tarifele indicate de Furnizor in Oferta Comerciala, pusa la dispozitia Utilizatorilor, in termen maxim 2 (doua) zile lucratoare, care se calculeaza, dupa caz, de la data expirarii termenului de 5 (cinci) zile aferent perioadei de pastrare avizate sau de la data incercarii de livrare.
9.2. Termenul de pastrare a trimiterilor postale care nu au putut fi predate Destinatarului si nici returnate Expeditorului este de 9 (noua) luni de zile calculate de la data depunerii trimiterii postale.
9.3. Trimiterile postale raman proprietatea Expeditorului pana cand sunt livrate Destinatarului.
9.4. Trimiterile postale care nu au putut fi livrate Destinatarilor si nici Expeditorilor devin proprietatea Furnizorului, dupa expirarea termenului de pastrare prevazut mai sus la Art.9.2.
10. Mecanismul de solutionare al reclamatiilor
10.1. Orice reclamatie poate fi introdusa atat de Expeditor, cat si de catre Destinatar.
10.2. Reclamatia poate fi transmisa in atentia Furnizorului prin orice modalitate de comunicare:
– in scris – prin email, la adresa de email sesizari@agilcurier.ro, prin intermediul oricarui serviciu postal sau prin depunerea reclamatiei la sediul social al Furnizorului;
– verbal – la sediul Furnizorului;
– telefonic – la numarul de telefon +40741 883 888, prin intermediul Departamentului Relatii Clienti al Furnizorului.
10.3. Orice reclamatie se introduce – in oricare dintre modalitatile prezentate mai sus – in termen de 6 (sase) luni de zile, termen calculat de la data depunerii trimiterii postale.
10.4. Reclamatia formulata de catre Expeditor sau de catre Destinatar trebuie documentata prin punerea la dispozitia Furnizorului a tuturor datelor, informatiilor si a dovezilor aferente evenimentul, respectiv a incidentului care face obiectul reclamatiei formulate, dupa caz: copii ale facturii si/sau chitantei care atesta plata serviciului, copia procesului-verbal de constatare a daunei intocmit de Furnizor impreuna cu Destinatarul sau Expeditorul, bunul distrus sau deteriorat care face obiectul trimiterii postale, ambalajului trimiterii postale (in original, dupa caz, daca exista), orice probe considerante relevante de catre petent, etc.
10.5. Orice reclamatie primita de Furnizorul se inregistreaza intr-un registru intern, primind un numar unic de inregistrare.
Furnizorul confirma petentului care a formulat reclamatia (Expeditor sau Destinatar) primirea reclamatiei, astfel:
– personal, prin comunicarea verbala a numarului unic de inregistrare a reclamatiei, in cazul reclamatiilor inregistrate personal de petent la sediul Furnizorului;
– telefonic, pe loc, in momentul receptionarii/inregistrarii reclamatiei, atunci cand aceasta a fost formulata telefonic;
– in scris, pe email, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare calculate de la inregistrare, daca reclamatia a fost primita de Furnizor prin intermediul email-ului;
– in scris (pe suport de hartie), care va fi trimis de Furnizor petentului prin email in maxim 5 (cinci) zile lucratoare calculate de la inregistrare, daca reclamatia a fost primita in scris, pe suport de hartie, prin intermediul unui serviciu postal, sau atunci cand persoana reclamanta solicita in mod expres transmiterea acesteia prin intermediul unui serviciu postal, se va da curs solitarii acesteia.
10.6. In conformitate cu prevederile legale, termenul de solutionare al reclamatiilor este de maxim 3 (trei) luni de zile calendaristice calculate de la data inregistrarii reclamatiei.
10.7. Despagubirea petentului se va realiza, dupa caz, in functie de solicitarea acestuia, dupa cum urmeaza:
- prin virarea in contul bancar al petentului a contravalorii in lei a despagubirii;
* Daca petentul doreste plata prin transfer bancar a despagubirii aferente daunei sesizate, la momentul depunerii/inregistrarii reclamatiei, acesta va trebui sa furnizeze si informatiile aferente contului sau bancar, cont in care – in situatia in care reclamatia se va dovedi a fi intemeiata – va fi virata contravaloarea despagubirii.
- prin plata in numerar a despagubirii, la casieria Furnizorului;
- prin compensare, in cazul in care exista o baza contractuala sau o intelegere in acest sens intre Furnizor si petent/Utilizator.
10.8. Furnizorul va acorda petentului contravaloarea despagubirii in termen de maxim 15 (cincisprezece) de zile de la data la care Furnizorul constata ca reclamatia analizata este intemeiata, fara a depasi termenul maximal de 3 (trei) luni de soluţionare a reclamaţiilor, mentionat mai sus la Art.10.6.
In toate cazurile in care reclamatiile inregistrare sunt intemeiate, Furnizorul are obligatia de a acorda de drept petentului despagubirile – in termenele si conditiile prezentate mai sus – fara a mai fi necesar ca petentul/Utilizatorul sa efectueze vreo solicitare expresa in acest sens.
10.9. In toate cazurile, termenul pentru inaintarea plangerii sau pentru introducerea cererii de chemare in judecata este de 1 (un) an. Termenul mentionat este termen de prescriptie si curge de la data depunerii trimiterii postale. Cererea de chemare in judecata poate fi introdusa indiferent daca o plangere avand acelasi obiect a fost inaintata sau un autoritatii de reglementare (ANCOM).
11. Limita de raspundere a Furnizorului
11.1. Raspunderea Furnizorului pentru orice furt, pierdere, distrugere totala sau partiala, deteriorare totala sau partiala a trimiterilor postale, precum si pentru nerespectarea conditiilor de calitate a serviciilor, produsa in timpul efectuarii serviciului postal, este dupa cum urmeaza:
a) in caz de furt, pierdere sau distrugere totala:
1. cu intreaga valoare declarata, pentru o trimitere postala care face obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata, inclusiv daca respectiva trimitere postala face sau nu face obiectul unui serviciu contra ramburs;
2. cu valoarea rambursului, pentru o trimitere postala care face obiectul unui serviciu contra ramburs fara valoare declarata;
3. cu suma reprezentand de 5 ori tariful serviciului, pentru trimiterile postale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata sau a unui serviciu contra ramburs.
b) in caz de pierdere ori distrugere partiala sau deteriorare:
1. cu valoarea declarata pentru partea lipsa, distrusa sau deteriorata ori cu cota parte corespunzatoare greutatii lipsa din valoarea declarata, pentru trimiterile postale care fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
2. cu suma reprezentand de 5 ori tariful serviciului, in caz de pierdere partiala, distrugere partiala sau deteriorare a trimiterilor postale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata.
c) in cazul unei trimiteri care face obiectul unui serviciu Contra ramburs, Furnizorul raspunde cu intreaga valoare a rambursului pentru situatia in care nu a restituit expeditorului intreaga valoare a acestuia sau cu diferenta corespunzatoare pana la valoarea integrala a acestuia, in cazul in care rambursul a fost incasat partial de la destinatar.
11.2. In caz de furt, pierdere sau distrugere totala a trimiterii postale, la sumele prevazute la Art.11.1. se adauga dobanda legala penalizatoare care curge din momentul introducerii reclamatiei prealabile sau, dupa caz, al introducerii cererii de chemare in judecata, indiferent care dintre aceste momente intervine primul.
11.3. In afara despagubirilor prevazute la Art.11.1, Furnizorul are obligatía sa restituie Beneficiarului si tarifele incasate la depunerea trimiterii postale, aferente serviciului postal comandat.
11.4. Pierderea completa a continutului este echivalenta cu pierderea trimiterii postale.
11.5. Furnizorul nu raspunde pentru daune (pagubele) indirecte si beneficiile nerealizate, care nu se despagubesc.
11.6. In situatia in care Expeditorul a declarat o valoare mai mica a trimiterii postale decat cea reala, despagubirea acordata va fi cea aferenta valorii sale declarate.
11.7. In cazul in care Furnizorul pierderii dovada aferenta predarii trimiterii postale inregistrate, confirmata in scris de catre Destinatar, Furnizorul are obligatia sa intocmeasca si sa puna la dispozitia Expeditorului a unui duplicat al dovezii de predare.
11.8. In cazul in care Furnizorul nu efectueaza prestatiile care constituie caracteristici suplimentare ale serviciilor postale (inclusiv cele care au fost nominalizate de catre Expeditor prin indicatii speciale), Furnizorul va restitui numai tarifele incasate suplimentar fata de tariful aplicabil pentru serviciul postal standard.
11.9. Furnizorul de servicii postale este exonerat de raspundere in urmatoarele situatii:
a) paguba s-a produs ca urmare a faptei Expeditorului sau a Destinatarului;
b) trimiterea postala a fost primita fara obiectii de catre Destinatar, cu exceptia reclamatiilor referitoare la pierderea, furtul, deteriorarea sau distrugerea totala ori partiala a continutului trimiterii postale;
c) paguba s-a produs ca urmare a unui caz de forta majora sau a cazului fortuit. In acest caz, Expeditorul are dreptul la restituirea tarifelor achitate, cu exceptia tarifului de asigurare.
11.10. Furnizorul poate incheia contracte de prestari-servicii cu alti prestatori de servicii postale autorizati, contracte prin care se vor stabili in mod expres drepturile si obligatiile partilor.
In cazul in care, in baza acestor contracte de prestari-servicii, preluarea si livrarea trimiterilor postale colectate este realizata de un alt prestator de servicii postale, raspunderea fata de orice Beneficiar apartine intodeauna Furnizorului.
3. Politica de cookie
Acest site utilizează cookie-uri.
Te rog sa navighezi in continuare dupa ce ti-ai exprimat consimtamantul. Mai multe detalii aici.
Site-ul nostru utilizează module cookie pentru a face diferența între utilizatorii care îl accesează.
Un cookie este o arhivă alfa-numerică mică stocată pe hard disk sau în browser-ul unui computer, tabletă, smartphone sau dispozitiv similar când se navighează pe internet. Cookie-urile ne permit să oferim informații relevante despre produsele și serviciile noastre și să vă oferim o experiență mai bună atunci când navigați pe site-ul nostru.
Majoritatea cookie-urilor pe care le folosim sunt de tip analitic, care numără utilizatorii, ne ajută să înțelegem cum se navighează pe site-ul nostru și ajută la îmbunătățirea modului în care funcționează site-ul, de exemplu, făcând rezultatele să fie mai exacte în cazul căutărilor.
De asemenea, utilizăm anumite module cookie în scopuri de publicitate, astfel încât să putem gestiona mai eficient prezentarea produselor noastre pe alte platforme unde utilizatorii pot solicita servicii, cum ar fi Facebook.
Niciunul dintre cookie-urile noastre nu stochează informații personale cum ar fi numele sau adresa dvs. Vă rugăm să rețineți că restricționarea cookie-urilor poate avea un impact asupra unor funcționalități ale site-urilor web.
Ce fel de Cookie-uri folosim?
În funcție de tipul de organizație care le administrează:
• Cookie-urile proprietare: instalate de site-ul nostru propriu.
• Cookie-urile de la terțe părți: instalate de site-uri web care nu fac parte din site-ul vizitat.
De exemplu, în cazul în care includem conținut de pe YouTube sau Flickr pe propriul site web sau pe butoanele pe care utilizatorii le pot utiliza pentru a partaja conținut în rețelele sociale, un utilizator care accesează un astfel de conținut de pe site-ul propriu poate avea cookie-uri adăugate de la aceste terțe părți.
Agilcurier nu controlează aceste cookie-uri terță parte și, prin urmare, utilizatorul trebuie să revadă politicile cookie-urilor acestor site-uri web pentru informații suplimentare.
În funcție de perioada de timp, aceștia rămân activi în sistemul utilizatorului:
• Cookie-uri pentru sesiuni: colectatează și stochează date numai în timp ce utilizatorul vizitează site-ul web.
• Cookie-urile persistente: rămân stocate pe un computer și pot fi accesate și gestionate de organizația responsabilă de modulul cookie pentru o anumită perioadă de timp sau până când utilizatorul îl șterge.
În funcție de scopul pentru care datele sunt colectate prin cookie-uri:
• Cookie-uri tehnice: permit utilizatorului să utilizeze diferite opțiuni pe care le facilitează: de exemplu, controlul traficului și comunicării datelor, identificarea unei sesiuni, accesarea zonelor restricționate, efectuarea unei achiziții, solicitarea unui abonament sau participarea la un eveniment etc.
• Cookie-urile de personalizare: permit utilizatorului să acceseze servicii cu anumite caracteristici personalizate, cum ar fi limba, tipul de browser, configurația pentru regiunea din care utilizatorul accesează serviciile etc.
• Cookie-uri analitice: permit managerilor de site-uri web să urmărească și să analizeze comportamentul utilizatorilor pe un site web astfel încât aceștia să poată îmbunătăți informația prin analiza datelor privind utilizarea site-ului de către utilizatorii serviciilor sale.
• Cookie-uri de publicitate: permit gestionarea spațiilor publicitare pe care editorul web le-a inclus pe un site web unde sunt oferite servicii, pe baza unor criterii cum ar fi tipul de conținut sau frecvența cu care este afișat conținutul.
În tabelul de mai jos detaliem fiecare tip de cookie pe care îl folosim pe site-ul nostru, împreună cu scopul:
Consimţământul dvs. se aplică următoarelor domenii: www.agilcurier.ro
4. Scopurile prelucrarilor datelor personale
Stimate client,
Va multumim pentru fidelitatea dumneavoastra si va asiguram ca vom face in continuare tot posibilul sa va oferim cele mai bune informatii in sprijinul dumneavoastra!
Acest formular este intocmit in baza noii legislatii europene privind prelucrarea datelor cu caracter personal si are ca scop informarea dumneavoastra cu privire la drepturile pe care le aveti în legătură cu prelucrarea unor astfel de date, informare care sa va ajute sa decideti în cunoștință de cauză cu privire la acordul dumneavoastra de prelucrare a anumitor date personale care va apartin („Date”) in scopurile si conditiile mai jos prezentate.
Prelucrarea Datelor pe care le veti completa in prezentul formular de contact se va face de catre societatea Agil Curier SRL , persoana juridica romana, cu sediul în Mun. Bucuresti, Strada Islaz nr.2, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/9417/2020, avand cod unic de inregistrare 1846815, atribut fiscal RO („Societatea”), în calitate de operator.
Prelucrarea Datelor de catre Societate se va face pe baza consimtamantului dumneavoastra exprimat.
Scopul general al prelucrarii Datelor este acela de servicii online si consta in urmatoarele:
(i) “Scop abonare newsletter” – prelucrarea de catre Societate a Datelor constand in: nume, prenume si adresa de email a dumneavoastra se va face pentru abonarea Dumneavoastra la newsletter.
(i) “Scop corespondenta” – prelucrarea de catre Societate a Datelor constand in: nume, prenume si adresa de email a dumneavoastra se va face in scopul purtarii corespondentei cu Dumneavoastra pe site.
Va informam ca Societatea colaboreaza cu alte societati imputernicite de Societate in procesul de prelucrare a Datelor insa numai in scopurile și limitele prevazute in prezentul formular. Detalii privind aceste societati colaboratoare (inclusiv situatiile in care Datele dumneavoastra vor fi transmise catre acestea) le puteti afla astfel: pe site-ul www.agilcurier.ro, sectiunea „Politica de confidentialitate”, subsectiunea “persoane imputernicite” sau folosind celelalte date contact menționate în prezentul acord.
Datele dumneavoastră nu fac obiectului unui transfer către terțe țări aflate în afara Uniunii Europene.
Datele vor fi stocate de catre Societate dupa cum urmeaza:
– Pentru abonare la newsletter pe site-ul nostru, pe perioada 24 de luni de la data ultimei utilizari de catre dumneavoastra;
– Pentru corespondenta transmisa pe site, pe perioada maxim 24 de luni de la data ultimei utilizari de catre dumneavoastra;
Vă informăm ca aveti, cumulat, urmatoarele drepturi cu privire la Date in relatia dintre dumneavoastra si Societate:
• Drept de acces – insemnand dreptul de a putea solicita confirmarea faptului ca Datele sunt prelucrate sau nu, iar in caz afirmativ, puteti solicita accesul la acestea, precum si anumite informatii despre acestea. La solicitarea dumneavoastra, veti primi si o copie a Datelor;
• Drept la rectificare – insemnand dreptul de a obtine rectificarea Datelor inexacte, precum si completarea Datelor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea de catre dumneavoastra de informatii suplimentare;
• Dreptul la stergerea datelor (“Dreptul de a fi uitat”) – insemnand ca in situatiile reglementate expres de lege (in special in cazul in care va retrageti consimtamantul sau in cazul in care se constata ca Datele au fost prelucrate ilegal), aveti dreptul de a obtine din partea Societatii stergerea Datelor care va privesc;
• Dreptul de a retrage consimtamantul – insemnand dreptul de a retrage, in orice moment, consimtamantul pentru prelucrarea Datelor;
• ** Dreptul la portabilitatea datelor – insemnand dreptul de a primi Datele pe care le-ati furnizat într-un format structurat, care poate fi citit automat si dreptul de a solicita ca Datele sa fie transmite altui operator ales de dumneavoastra;
• ** Dreptul la restrictionarea prelucrarii – insemnand dreptul de a obține din partea Societatii restricționarea prelucrării Datelor in anumite situatii reglementate expres de lege (in special in cazul in care contestati exactitatea Datelor sau in cazul in care prelucrarea este ilegala, dar dumneavoastra va opuneti stergerii Datelor). In aceste situatii, cu exceptia stocarii, Datele nu vor mai fi prelucrate.
• Dreptul de a depune plangere – insemnand dreptul dumneavoastra de a depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a Datelor. Plangerea se depune la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Pentru exercitarea drepturilor enumerate mai sus și detalii, puteti contacta Societatea prin intermediul urmatoarelor modalitati: (i) completarea unei cereri online prin accesarea urmatorului link: www.tonica.ro, sectiunea ”Politica de confidentialitate”, subsectiunea ”cereri” sau (ii) la adresa de e-mail: datepersonale@fildasgrup.ro.
4. Drepturile tale
Sectiune exercitare drepturi
Vă informăm ca aveti urmatoarele drepturi cu privire la Date in relatia dintre dumneavoastra si societatea noastra:
- Drept de acces – insemnand dreptul de a putea solicita confirmarea faptului ca Datele sunt prelucrate sau nu, iar in caz afirmativ, puteti solicita accesul la acestea, precum si anumite informatii despre acestea. La solicitarea dumneavoastra, veti primi si o copie a Datelor;
- Drept la rectificare – insemnand dreptul de a obtine rectificarea Datelor inexacte, precum si completarea Datelor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea de catre dumneavoastra de informatii suplimentare;
- Dreptul la stergerea datelor (“Dreptul de a fi uitat”) – insemnand ca in situatiile reglementate expres de lege (in special in cazul in care va retrageti consimtamantul sau in cazul in care se constata ca Datele au fost prelucrate ilegal), aveti dreptul de a obtine din partea Societatii stergerea Datelor care va privesc;
- Dreptul de a retrage consimtamantul – insemnand dreptul de a retrage, in orice moment, consimtamantul pentru prelucrarea Datelor;
- Dreptul la portabilitatea datelor – insemnand dreptul de a primi Datele pe care le-ati furnizat într-un format structurat, care poate fi citit automat si dreptul de a solicita ca Datele sa fie transmite altui operator ales de dumneavoastra;
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii – insemnand dreptul de a obține din partea Societatii restricționarea prelucrării Datelor in anumite situatii reglementate expres de lege (in special in cazul in care contestati exactitatea Datelor sau in cazul in care prelucrarea este ilegala, dar dumneavoastra va opuneti stergerii Datelor). In aceste situatii, cu exceptia stocarii, Datele nu vor mai fi prelucrate.
- Dreptul de a depune plangere – insemnand dreptul dumneavoastra de a depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a Datelor. Plangerea se depune la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
- Dreptul la opozitie- insemnand dreptul dumneavoastra de a va opune prelucrarii datelor in anumite cazuri, inclusiv crearii de profiluri (marketing direct, cercetare stiintifica, istorica sau statistica, interesul legitim al operatorului, interes public sau care rezulta din exercitarea autoritatii publice cu care este investit operatorul).
Pentru exercitarea drepturilor enumerate mai sus va rugam sa accesati link-ul EXERCITARE DREPTURI. Accesarea link-ului va conduce catre formularul Cerere inserat. Dupa completarea cererii Dumneavoastra pe formularul dedicat va rugam sa accesati butonul TRIMITERE CERERE, care este inclus in formular.
Cererea Dumneavoastra va fi directionata automat catre Responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal care va raspunde solicitarii Dumneavoastra in conditiile legii.
CERERI EXERCITARE DREPTURI
5. Persoane imputernicite
In vederea prelucrarii datelor dumneavoastra, in scopul inregistrarii la servicii online sau prin e-mail, abonare la newsletter, desfasurarii corespondentei societatea Galenus SRL apeleaza la terti furnizori de servicii cum ar fi: firme de curierat, firme de procesare plati, firme de suport IT etc, acestia actionand in calitate de imputerniciti.
In cadrul acestor procese este posibil ca date personale ale dumneavoastra sa fie transferate strict in scopurile enumerate si conditiile prevazute in politica de confidentialitate.